Aktuellt datum och tid: tis 07 sep 2010, 22:00

Alla tidsangivelser är UTC

Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Temaveckor!?!
InläggPostat: tor 18 feb 2010, 14:57 
Webbplatsadministratör
Användarvisningsbild

Jag hade tänkt att lägga lite arbete på att försöka få upp aktiviteten på akvariewikin ännu lite...

Först ut är ett eget forum... Egentligen kanske akvarievärlden inte behöver ännu ett akvarieforum, men jag tycker trots allt att akvariewikin förtjänar ett eget forum. :)

Jag har också idéer om att börja köra tema-veckor med uppdateringar kring ett särskilt ämne. Tipsa gärna! ;-)

Inläggsrubrik: Re: Temaveckor!?!
InläggPostat: tor 18 feb 2010, 18:49 

Admin skrev:
Jag hade tänkt att lägga lite arbete på att försöka få upp aktiviteten på akvariewikin ännu lite...

Först ut är ett eget forum... Egentligen kanske akvarievärlden inte behöver ännu ett akvarieforum, men jag tycker trots allt att akvariewikin förtjänar ett eget forum. :)

Jag har också idéer om att börja köra tema-veckor med uppdateringar kring ett särskilt ämne. Tipsa gärna! ;-)

Nej, ännu ett forum kanske inte behövs - snarare mer konsolidering på forumfronten. Wiki däremot känner jag det finns plats för. Finns där redan en bra, svensk wiki att uppdatera kanske energin ska läggas där men jag känner då inte till någon.

Veckans uppdateringstips: timers. Ska försöka sammanställa de tips jag fick på frågan på PS samt mina egna erfarenheter av framförallt Clas Ohlsons utbud...

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC